Pues ahora prácticamente todas se hacen en Taiwan.... en Golden ahora casi que solo se trabaja en los prototipos y cosas más pequeñas.... pero la producción "grande" está toda en Taiwan ahora...
crisillo, te lo decía porque las fotos que dejaste de los nuevos protos, parecían capturas de pantalla y tenían aplicado un filtro de color de imac saludos markchang
el boletín de yeti ha llegado Prototype Info We have been working on designs that utilize the 303 technology. Not only have we found this technology to be extremely effective, we also have international patents that cover the design in every major market. Our prototypes are focused entirely on the gravity market and will fill-out our product line in DH and slopestyle segments. The 303 technology is unique because we can control wheel path and shock rate independently. Our new designs use a single rail to either control the wheel path or shock rate. This coupled with the pivot layout allows us to create bikes that are lighter, less complicated, and still have many of the attributes of the 303. Our naming convention is pretty simple. All rail bikes will start with 303. If we have an R in the name, we are using the rail primarily to control the rate of the shock (horizontal rail). If there is no R, the rail is used to control the wheel path (vertical rail).All of these bikes are still prototypes and we will spend the race season testing and optimizing the design. Look for all of the new bikes on the podium later this year! Proto 303R-SS Designed for aggressive trail riding, slopestyle, and gravity bent all-mountain. The rate on this bike has been designed to be stiffer so it holds the rider up in g-outs, berms, and really flowing terrain. The stiffer overall rate also makes it more difficult to bottom-out. Visit our photo gallery for more pics // photo gallery Travel: 5.4” Projected Weight: 7.5 lbs (Fox DHX air) Head Angle: 68 degrees (32 Float / 140) 66.3 degrees (36 Float / 160) Chainstay: 16.5” BB: 13” Projected Price: N/A Proto 303R-DH A less expensive DH bike that uses a single pivot coupled with our 303 technology. By utilizing a horizontal linear rail we are able to create a rate similar to the 303 DH. The single pivot design has a different wheel path than the 303 DH but we were able to simplify the design and lighten up the frame significantly.Visit our photo gallery for more pics // photo gallery Travel: 8.5” Projected Weight: 10 lbs Head Angle: 64.5 – 65.5 Chainstay: 17.25” Projected price: $2499
Una pregunta? Esto es normal o me falta algun separador por que con la poca separacion que hay entre el tirante de carbono y el piñon pequeño ( es decir plato grande y piñon pequeño) casi toca la cadena en el tirante de carbono he comprobado que la cadena lima el tirante, a largo plazo el tirante lo rompera, ya que he puesto una pegatina al final del tirante, y la a destrozado la cadena.- SALUDOS
Está claro que si bajando por una trialera te la pegas contra un pino te amargas y bien amargao, pero agradezco tener pinos y no lo que tienen en el Yeti Test Camp: Y es que darte contra un cactus de esos no te tiene que dejar muy fino, no...
Eres un crack "driver" Ya tengo ganas de conocerte...menuda "tribe" estamos formando en este "pequeño" foro. Eh? Crisillo... esto rula!! En marcha esa kdd de Yetis!!!:saltarin
A la mia le pasa igual. Yo le he pegado varias tiras de "aironfix" transparente en la parte interior y, de momento, no se las ha cargado.
Lo que os dije ayer, el lunes venga largar que si yo le he comido esto que si a mi me han comido aquello...... y claro esta el martes se acabaron las historias y el censo en la pagina 2. Haber si nos vamos guardando alguna batallita para el resto de la semana, que teneis el sindrome del "Monday Potard" :dragon
Asi me gusta que todos os esteis entrenando.....es lo previo a la kedada:rasca Cuidado con ese exceso de entreno, no os vayais a herir!!!!!! Feliz Sant Jordi a todos/as:flores
Venga que esto ha estado un poco paraete hoy. Un vidrio rotero hecho por el señor Josetres de la zona que comentamos: [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=94j8zxnCFhw&eurl=http://www.foromtb.com/showthread.php?t=300645[/YOUTUBE] A ver si os gusta el "espíritu rotero", jejeje