A mi más que eso me generan incertidumbre... De hecho hace un tiempo compré una NN 2.25 UST que ni llegué a estrenar, me pareció un compuesto durísimo para meterme en invierno por Galicia a bajar encima de piedras y raíces mojadas. En general usan compuestos duros... Un colega de Sarria se vino hará un par de meses a rodar por aquí y traía dos Muddy Mary en compuesto gooeglue o como se diga (el más blando) y aún así me pareció duro...
Me han contestado de liteville a lo del muelle, que lo ponga como viene el de aire, lo que no se es que entienden por "rework the cable mount" ¿qué lije el tope? les he pedido que me lo aclaren :scratch The problem is that the second air chamber have contact with the cable mount for the seatpost especially at this frame size. Please drive the shock with the second air chamber in the direction of the steerer tube and rework the cable mount for the seatpost. Kind Regards, Jan Lämmel Syntace GmbH Am Mühlbach 5C 87487 Wiggensbach Germany
Te dicen que lo que golpeaba era el tope del cable, que lo montes de la otra manera y que revises/arregles el tope -en caso de que esté dañado-. O eso entiendo yo...
No hay tope del cable, lo que roza es un soporte para sujetar el cable de la tija, ahora no me deja subir fotos :???:
Os dejo solos y me hundís el post libertinos :mrgreen: próxima modificación [YOUTUBE]8Nd13ARuvVE[/YOUTUBE] con el diametro del tubo diagonal de la lite me caben por lo menos 4 motorcillos de esos
Lo he encontrado, pesa 900gr GRUBER Assist is an ultra-light drive for mountain bikes, trekking cycles and tour cycles, suitable for later installation. The skilfully conceived Gruber motor is invisibly built into the bicycle (seat tube with an inner diameter of 31.6mm required) and scores especially highly on account of its light weight (900 g). A touch of the Turbo button on the handlebar – and the burning sensation in your thighs disappears – the healthy perspiration, however, remains. The auxiliary drive, with its 200 watt of additional power, promises a performance increase of up to 100% – for min. 45 minutes at full load. When the drive is switched off, you continue cycling as normal. GRUBER Assist guarantees pleasurable cycling without a red face! Product attributes • The electric motor is very light • The propelling assistance is invisible • Cycling becomes fitness cycling and is thereby healthier • Thanks to its retrofit kit, it is almost irrelevant what brand of bike you have • The pedal assistance brings speed on flat and power going uphill The GRUBER Assist doesn’t have a blocking at 25 km/h and isn’t allowed for the public traffic. If you want this blocking, we certainly can install it for you.