carballes xa sei que ides moits a serra de outes,eu sonche un domingueiro da laracha que estou empezando nesto do btt.Diriasme a hora e o sitio de donde vades a salir para a serra o dia da marcha e poida ser que me apunte Ata logo,se nonche parece ven que me una a vos tamen mo dis,e unha broma ,veña que xa fixen tramos da ruta de vilalba con algun do monteneme,chao
ainda non temos organizada a salida, pero apuntate que non hai poblema para quev te unas a nos, en canto sepa algo xa te informo
salida do sabado 23 - 10 - 2010 nada mais salir acidente na parte de atras do poligon, foi mais aparatoso que outra cousa pasou polo centro medico e non foi nada xa esta na casa pa outra salimos polo poligono direccion a oza, parte de atras cances, e subimos a monteneme pola das perdices, baixamos a pedrosa e despois cara a galicia profunda, donde antes de chegar a baixo houbo outro abandono seguimos cara a praia de aviño e subimos pola toxeira cara a razo donde se fixeron dous grupos os pros por un lado e outro por algo mais suave bueno ahi van unhas fotos do recorrido
hoxe 30 de outubrBo de 2010, ultima salida larga (38 Km.), pola noite cambia a hora, RECORRIDO: Saida Praza do Concello, Bosque, Capela de Vivente, Estevez, subida a Peniqueia (pola zona de Ardaña), Portopaio, Os Gomes, Caparos, San Sadurniño(Capela da pedra das ALMORANAS),houbo peleas por sentarse na pedra, non sei que faria algun de noite, Calvos, de novo Portopaio, barbalde, baixada a Capela de Santa eufemia de Rus, e de novo subir a Peniqueira (Zona Rus),logo rodamos unpouco pola carretera de Portopaio a Sofan, e volta a subir a Peniqueira (zona de Sofan), baixada cara Estevez e a Capela de Vivente, bordeamos o rio Grande, Novi, a Miñata, Ponte Romana e pa casa que xa casi e de noite
[[CENTER]Recodade, Vierenes 5 de Novembro de 2010[/SIZE] REUNION Cafeteria HABANOS, As 9 da noite, C/. valle Inclán - Carballo[/SIZE][/CENTER]
vemonos as nove----non me deixan conducir e resulta que me estan quitando os puntos ???? xa queda menos