+ Sorpresa en el baño El viejito se está bañando cuando, de pronto, siente que su pene comienza a endurecerse y llama a su viejita: -¡Josefina, Josefina, ven pronto! La viejita va corriendo al baño y cuando ve este espectáculo le pregunta con emoción al viejito: -¿Me desnudo, me desnudo? -¡Déjate de eso y ve rápida a buscar la cámara para tomar una foto!
vin esto algo parado e douseme por poñer este video, calcadiño a cando eu era pequeno, non habia camaras por eso poño este,tampouco habia estas maquinas que teñen agora os rapaces ,a miña era de madeira; espero que tamben bos traia alguns recordos . Saludos [video]http://www.dalealplay.com/informaciondecontenido.php?con=260458[/video]
Eu agora xa non aprendo moito, a eda estame pasando factura e como estamos en crise non teño pa pagala asi pois. Por outro lado digo eu, eso de retirarse os 67 implica tamen o retiro no tema da bici, por que vaime costar aguantar tanto.
anda que ti teras problema e aguantar encima da bici ata os 77 e senon xa xaves compraremos unha estatica non e mismo pero pa matar o gusanillo