Da gusto ver csda vez mas gente por el monte, un dia hay que facer unha quedada en burela e xuntarnos todos os das parroquias colindantes. Proscar, supertoxe, superpaco e superprofe sempre ben, estou seguro que foron a ritmo para pillar fondo. Onde estará o cuñao que anda muy calado......Jajajajajaja
De parte de mi padre, el mérito es tuyo hombre!!! que desde luego, voluntad tienes un rato!! porque dormir 3 horas y tirarte 40 km como esos, tiene mucho mérito!! los demás es que iban dopaos fijo!! jajaja
Si lo he hecho bién aquí pedreis ver las fotos de la pasada salida del sábado a Penas Agudas https://picasaweb.google.com/110829367218606552111/SalidaAPenasAgudasComeLosCallos
Bueno o final quenes vamos a pedalada Ártabra? acabo de facer a inscripción! asi que contade comigo! ---------- Mensaje añadido a las 13:28 ---------- El anterior mensaje fue a las 13:26 ---------- outra cousa! Cesar, o final puiden negociar un pouco e teño permiso para ir a marcha da Medela-Palmeiro. Pero sinto moito non vou poder quedar a comer, con lo cual sería solo ruta. (pero algo e algo) jejeje despois teño obligacións coa familia...
-wisopp ruta + comida +acompañante. -proscar ruta + comida -manoliño ruta + comida -jairo ruta + comida -peixe ruta + comida + duchas jijijijiji -zagato ruta+comida+acompañante. -sirius ruta + comida -carlos vilacha ruta + comida -eucalipto ruta. -barcia ruta + comida
Hoy unos cuantos hicimos una ruta larga y dura....deseo de todos:mrgreen: Se precisaba bici tocha porque hoy las bajadas tenian flow... Hasta echamos de menos al que dice : ".......vou ben". Desear que se restablezca Saltapozas y hasta la próxima. Saludos
La ruta de hoy me salió más cara que la Montemplaria gracias a un descuido oportunamente recordado por el Cuerpo de la Benemérita... la placa V20 se hace imprescindible y hasta cre que deben de ser 2 cuando la carga ocupe la anchura del vehículo :-(
¿alguien me puede decir en que consiste la quedada medela-palmeiro? he buscado por el foro pero no veo por donde va a ser... Gracias!
-wisopp ruta + comida +acompañante. -proscar ruta + comida -manoliño ruta + comida -jairo ruta + comida -peixe ruta + comida + duchas jijijijiji -zagato ruta+comida+acompañante. -sirius ruta + comida -carlos vilacha ruta + comida -eucalipto ruta. -barcia ruta + comida -aris ruta En principio non poido quedarme a comer pero todo se andará. Envidia me dan esas fotos da Marcha da Medela pero ainda me subeu hoxe a fiebre outra vez...
Que putada! y nosotros intentando que saliera más barata!! en modo anti-crisis! espero que esto no te desanime para el año que viene!
-wisopp ruta + comida +acompañante. -proscar ruta + comida -manoliño ruta + comida -jairo ruta + comida -peixe ruta + comida + duchas jijijijiji -zagato ruta+comida+acompañante. -sirius ruta + comida -carlos vilacha ruta + comida -eucalipto ruta. -barcia ruta + comida -aris ruta -David Xove ruta +comida -Aproveito para facer unha pregunta aer si alguien me pode axudar, teño unha tija telescopica ksi900, e cando estaba baixada tirouse dela para arriba sin palanquita, con lo cual colleu aire no deposito de aceite, ese aire o que me fai ahora e cando esta subida de todo, sentaste e traballa uns centimetros do recorrido como si fora unha suspension, alguien te idea de sacarlle ese aire, e que non queria mandala a casa xa que non me quero quedar sin ela unha temporada!! Saudos Gracias!!
Ves david, eso pasouche por irte de pijito e non querer a TIJA MULETA denominada "A TIXA DO POBO", mira por internet seguro que sae algo, sorte!!!!!!
-wisopp ruta + comida +acompañante. -proscar ruta + comida -manoliño ruta + comida -jairo ruta -peixe ruta + comida + duchas jijijijiji -zagato ruta+comida+acompañante. -sirius ruta + comida -carlos vilacha ruta + comida -eucalipto ruta. -barcia ruta + comida -aris ruta -David Xove ruta +comida -4 do Valadouro ruta +comida -Carlos vilachà ruta + comida -Peña ruta + comida + acompañante -Diego mondoñedo ruta+comida