Madre mía... Eu contaba salir pero... enserio que non sale naide?? O que eu che diga César, que están feitos todos uns Gremlins!!!! Non se queren mollar y no hay manera.
Ya que el tiempo no está para mucho, podeis hacer un poco de bricolage que nos propone el amigo Helbeni : [video=youtube;lW5mGy6evG8]http://www.youtube.com/watch?v=lW5mGy6evG8[/video]
Asi es Aris por un poco de agua ..... ya ves, estos metrosesuales, ya son pocos los duros que quedan jaaaa Jr lo mejor del video la utilización de la cerveza que es opcional jaaaaaa...saludos.
Pois nada... eu solo non saio... Pero dous días seguidos facéndoche preparar a bici, vestirte, etc. Para que antes de salir che digan que se apraza para mañá... Merece venganza, VENDETTA!!! Porque resulta que agora os biciclistas son solo de secano, e en canto chuvisca un pouquiño xa non asoman fora o fuciño. Non deben poder mollarse. Ainda así, seica onte un valiente sen medo á auga cantou bajo la lluvia canto quixo. Sen traxe nin paraugas. Sen ánimo de ofender a ninguén coas montaxes, recoñezo que, polo menos en Nois, chove demasiado como para sair de forma agradable. Para mañá tamén dan bastante auga....
Zagato : ruta + comida + acompañante Peixe : ruta Juanjo : ruta+ comida Diego (eucalipto): ruta + comida Albertito Catacrawn :ruta
Con respecto a la quedada de Ferreira. El menú será de 15 euros por persona. Habrá callos y raxo en abundancia.
jajaja vaya cracks que tenemos en el club! ese gremlin tiene una cara conocida.... buenos montajes Aris! P.D.- Vai preparando o de maña!!! jojojoo
Zagato : ruta + comida + acompañante Peixe : ruta Juanjo : ruta+ comida Diego (eucalipto): ruta + comida Albertito Catacrawn :ruta Elias: Ruta + comida.
jajaja a ese gremlin vaiche costar collelo mollao!!! jejeje Aris non ves a Ferreira? vente que che vai gustar!
J.R. eu non sei si terei tanta forza para meter a camara, no minuto 4:26 parece que se vai cagar o tio!!! jajajajaja
Al estar la tarde lluviosa y no darme demasiado trabajo en casa. He liado unas cuantas secuencias que tenía olvidadas... ha salido esto, espero que os guste: [video=youtube_share;s5zgS1j5SNU]http://youtu.be/s5zgS1j5SNU[/video]