buenaaaaas!!! un mais que se apunta a este post, son de rianxo ainde que ahora vivo en noia. suelo sair xunto con ODIN 032 pero esta sin burra e eu non estou para moito trotar (de momento) sin mais que presentar vemonos no monte. P.D.: a ODIN 032 xa che tarda a nova maquina, non?
susote si saes con ODIN 032 seguro que me conoces a min!. Si eres o que creo ahora fai tempo que non sales. saudos.
si son ese mesmo! agora ando metido en outro deporte,pero xa queda pouco para que remate a tempada e poida ter os sabados libres... vemonos!!
pues eso ya que andais juntos teneis que juntar vuetro grupo con mi grupo de bikers y hazer una salida un domingo por la mañana o un sabado como os venga bien saludos
seguro que susote e quen ti pensas aquel da trek que.... megabike claro que sairemos espera uns dias xa que de albarda... podo facer pero faltame a burra jejjej
que julini eh desde septiembre que esta registrado y es la primera vez que habla jajajajajajaja julini HABLAAAAAAAAAAAAA
Me llena de orgullo y setisfaccion hacer saber a todos los bikers que se rondan por este pos que el soñor Megabike es un pokito bujarrilla
Este sabado vai estar un pouco chunguillo o de salir na bici polo monte, aínda vamos a vir con un pino de sombrilla :biker
jajajaj poe eso me gusta ir detras tuya en bici , es que te quedan mui bien la nueva equipazion del equipo jajajajajaj mientras pedaleo me toko
nosotros somos de norte haiba la ***** jajajajajaj esto para nosotros es una brisa y si traemos un pino de sombrilla pues mira, asi no nos quemamos con el sol jajajaj