Bueno, negros nubarrones se ciernen sobre mi bicicleta ...... de Valdelinares mejor ni hablar ...... la abuela hospitalizada con cadera rota, un achaque mas que añadir a su largo curriculum ...... Mestre Salva, no se que haurá pasat ...... molt de anim.
ahir a les 8 de la vesprá eixida sense gens de ganes, anar al encreuament del taxi i tornar, total 50 km. de mala gana, amb dolor d'articul·lacions, sobre tot dels genolls, se'n feu molt llarg, sobre tot la tornada, en fi esperem que esta ratxa passe prompte i puga serguir-vos la roda els diumenges. adeu i amunt.
De res:abore cuant se anima algun membre del club para anar al Tour.Hubera segut una experiencia molt bonica,el poder estar algu membre mes del club.Les portes siguen obertes para on altre any.
Un litret y mitg. vaig omplir..... es que fent la paelleta em vaig fer dos birretes, sense alcohol.... clar.... Y air vaig anar a lo de la eco, y dotorechi el sobre del informe y el tema renal esta tot correcte... buffff. mens mal...... Dema toca proba d'esforç..... si fora en bici, segur que pasaba be... pero es en cinta....ya vos contare...
Si no pasa nada el Martes 17 al jueves 19, me marcho con mi furbona y la Colnago para las etapas pirenaicas del Tour.Sintiendolo mucho ya no nos quedan plazas.Voy con los hermanos Garay y junto otros compañeros de otros Tours.Menuda cuadrilla.Espero que no nos encierren.jejeje.ya os contare. Gatovein..... esta es la frase que pusiste..... "ya no quedan plazas" tendras que avisar con mas tiempo si quieres que la gente se anime como tu dices...
m'alegre que tot estiga be senyor, lo de les banyes molt bo Amunt ahir vaig fer una eixideta en el meu company que no va res de res en bici me va deixar a punt de vendre la bici amunt l'oronet grec. varen eixir a las 15 h i arrivaren a Betera a les vuit menys deu. ferem l'oronet, torres torres, algimia, alfara, un altre poble que no m'an recorde, un caminet que ni ha per ixa zona que eixia avans de aplegar al creuament que ni ha per a anar a Chovar. en Chovar aplegaren aigua i pujarem Eslida. volta per soneja i en la gasolinera Repsol de la via de servei ferem una paradeta per a menjar algo ja que io anava en la reserva. el grec s'en va fer molt dur i des-de naquera a Betera anava arrastrant-me hui descans pasiu jejeje. estic molt cansaet, fins i tot he vingut a treballar en bici. a vore com torne a casa jejeje.
Ahir a les 18,30 de la vespra m'arreplega amb el cotxe RAMONTXU pujarem les bicis, i amb el PURETTY anarem al Villar, aparcarem el vehicle en el bar de la rumana i anarem a OSSET (lamentable com a quedat despres de l'incendi, dona pena), des de l'eixida fins el encreumanet que gires a la dreta es vaig dur en fila, inclus RAMONTXU es va tallar (vaig fer una serie d'un Km. acollonant, jejejejejeje). Despres ja en vaig desunflar, la puja fins la rotonda a la marxeta, des de la rotonda a OSSET Ramontxu i el PURO anaren al seu ritme i jo per darrere. CONCLUSIO: RAMONTXU com sempre, ES UN CRACK en tots el aspectes y el GRAN PURETTY, me deixa de roda no puc seguir·lo. adeu i amunt.
Esta clar, Purety lo que necesita per eixir es coche oficial... y companya.... res mes.... jajajajaja menut c.......
Bon dia companys, edu, espere que no siga res lo que tens, per lo que e llegit per açi. amunt molts anims en tots els aspectes, voras com en un no res ja estas tornanta donar canya i comandar l'equip b. Jo continuo sense eixir en bici, ja vorem cual la torne a tocar, esperare a que se isca mes tard.
EIXIDA DE L'EQUIP B DISSABTE 28 DE JULIOL A LES 7 EN LA VEREDA, ANADA: Cami d'Alcubles, La Pobla, Benissanó, Lliria, per l'estació Vilamar-xant, ctra. Civera, Pedralba, Pujada estruços, Lliria, ctra. Edeta, Parxis, ctra. Otán fins a Bétera, ESMORÇAR: Al voltant de les 10 , 10,15 en la FONT. adeu i amunt.
estic fent eixa volta mentalment i em trobe mes cansat que quant anem als 4 pics, ***** que traia te donares ahir, si continues aixi t'ha nomenarem el CAP de l'equip C. (jejejeje.) adeu i amunt.
com a mi nom e toqueu per a eixir amb vosaltres........ tinc que eixir en la elite i patir tota l'eixida jejeje el dissabte te deixare de roda que ho sapies jajajaja