A marcha dea Serra de Outes e o 7 de novembro (domingo pola mañan) o comento por si algun quere quedar agarrado as tetas Mañan empezan as inscripcions hay 150 prazas, e gratis, peroi hay que facer a inscripcion no siguiente correo deportes@outes.es
La madre superiora sale al jardín y le dice a un grupo de monjitas que estaban andando en bicicleta: - Vamos hermanas, vamos para adentro que ya terminó el tiempo libre. Las monjitas se bajan de las bicicletas y entran una a una, menos un grupo de cuatro o cinco monjitas que seguían andando, entonces la Madre superiora furiosa les dice: - Así que se hicieron las sordas, muy bien, si ahora mismo no se bajan de las bicicletas... mañana les hago poner el asiento!
mirade esto http://www.youtube.com/watch?v=zXcIRYYfSls si queremos que a marcha de o cate e o que habia que facer a malloria regalan unha camiseta outros un maillot e de ter cento e pico participantes (+ oou - coma nos, pasaron a 210) algo habrera que facer
hoxe sabado salimos un bo grupo, salimos pola Ponte Rosende, con direccion a Novi, Cerqueiras, Buxan de Seavia, parte atra da Rabadeira, subimos a costa cara O Campelo e fomos pola Braña rubia hacia Mira, e seguimos cara os montes de castriz, para ir regresando pola parte de atras da Abelenda de Seavia, e hacia o monte de Bustelo donde o meu cambio foi a tomar por donde acaba a espalda, e despois de intentar aregrarlo se acabou de todo eu baixei por onde se iva a facer o tramo libre, pa casiña, e contarlle as penas a jefa pa que vaia soltando para un novo, pero comentarome que houbo outros percances, bueno non vos dou mais a vara e deixovos unhas fotos da salida de hoxe
sin bici non estou, teño a miña orbeiña pa salir do paso, a cambre non bou, bou a serra de outes que xa fixen a inscripcion, o bono bici de cambre teño que cambialo polo cambio (x7)
Hoxe en compañia dos meus colegas Entrecruces BTT, e dous mais que se nos uniron fixemos 50 Km. 30 de monte e 20 de carretera, reanos tarde para papea, a verdav e que orbeiña non nse potou mal ,sobre todo en carretera
Non esta mal a idea do lavado das nenas , ainda que solo sea pros encargados do avituallamento temos que estudialo. ja,ja,ja. Con recpecto a "ORBEIÑA" O quejarda sempre ten.