Esto va como el culo.... a ver si ahora.... https://plus.google.com/photos/1049...06683443649?banner=pwa&authkey=CL-95YXX8afNVQ y esta
Hola otra vez culebras. Curioseando me he encontrado con esto. http://www.lidl-pageflip.com/es.html?kid=GiOxsG Sobre todo las páginas 12 y 18. El casco tiene muy buena pinta, creo que protege bastante más del que llevo yo además tienes les orelles tapades p´al frío y el precio es muy bueno. También la cámara tiene buena pinta y qué decir de la ropa térmica y los guantes... habrá que ir a mirar.
haber pero estu que ye,fai friu y cuatru gotes y nos canapes solo el fer y el menda lerenda,hay que jodese buenu esperamus un ratu y comu nun apaecia ni dios llamamus el gey del biberon jejejejej el carlus ,que comu non dixo que salia peru nun dixo hora jejejejejejej y tiramus llevantalu de la camina esperandu que nos diere el desallunu peru tennia que pelease con la estufa jejejejeje,est ye un paisanu que dexa la casina calntina pa lus que queden en casa,buenu arrancamus camin del picu,buenu primeru un pequeñu percance baxxndu unes escalerucas pol devaxu de la casina de carlus,el señor taba espesitu y comu nun se quita casi me lo llevu puestu jejjejejejje,hay carlinus hay que salir dormiu de casa jejejejejeje,tiramus direccion del picu,peru non por donde lus gitanus ,por carretera de molleda que sube al cortafuegos menuda subidita pa empezar,***** ami faltame de tou ,cada dia toi peor nun puedu ni con los calimerus,tiramus parrriba comu pudimus ,esu yo porque el fer comu se nota que la muller nun lo quier en casina y dexase caller munvhu pol ginasiu ,a unque creu que va a un muy especial,seran toos gayssssssssssss por que cada dia ta peor jejejejejejeje,llegamus al cruce pa tirar pal picu y carlus nu diva na agustu con la montura nueva,una quei prestarun porque tien la sullla en taller,entos decidimus facer algu de rock and roll,y pusimus direccion pal t3 creu ,buenu en el cruce pa baxu pa dir direccion la peral,ahina encontramonus al trappis que entrena a escondidas todus los dies jejejejejejejeje,agora diz que quier ser enduraimeeeeeeeeeeeeee,agora que nos tamus quitandu nosotrus de lan droga metese ellllllllllllll jejejejejejejej,ye mentira hoooooooooooooooooo que nos quitemus nosotrusssssss,buenu tiramus direccion la peral y ahina la rueduca de carlus dixo que nun queria pasar friucu y tenia que retirase,aquien sei ocurre dexai una bici con la rueda de atras sin apretai los radios,todus floxos,buenu la cabeza moviamus la con la manu jejejejejjejejejej o seria yo cuandu me lu lleve puestu ***** toy comun miuraaaaaaaaaaaaaaaa jjejejejejej,ahina carlus retirose y creu que baxandu encontro a alguien quei pago les cervezess comu si se les hubiere ganauuuuuuuuuuuuuuuuu,que ****** lo que se fai per cervezasssssssssssssss ,nosotrus continuamus asta la peral pa rodar un pocu,tiramus pa baxu pa la peral pol cementeteriu comu ta de barru too,salimus pola trialeruca que da a la carretera que sube a grau,cerca de la fuente por donde tiramus pa dir salir a pillarnu,cogimus la ruta del agua y salimus a la carretera de la plata,por ciertu nel puente de madera encontramonus un peloton ey unu de ellos metiose un fogos ,comu patina el putu puenente,en la carretera la plata el trappis enseñonos porque yo nun lo comocia un cmin que sube a cotu carceuuuuuuuuuuu,ye parte del camin de santiagu y ya en coto otru camin que sale cerca de raices,una baxadina no muy llarga peru guapa lo unicu que en esta epoca del aññññññññññññññññññññññññuuuuuuuuuu la bici tien vida propia y tirase pa omde quier ,jejejejjejejejej peru sin forraesssssssss,tiramus direccion salines pa tomar algu na panaderia peru al final por nun manchai el bar tiramus direccion aviles pal barucu esi que ahi al llau del pasu nivel ,teu nesi que probaste la san miguellllllllll selecta tan rica jejejejejjejejeje,peru tambien tenian cogines nas sillas y pasamus,ahina el trappis sei echaba el tiempu y la escoba encima jejejejjejejej menuda panaera quei caheria por llegar tarde por culpa los esperaimes ,dexuru que si diz en casa que bien con lus esperaimes riñenluuuuuuuuuuuuuuu jejejejejjejejejje,ye bromaaaaaaaaaaaaaaaa solu tinia que facer la comida despues de facer la colaaaaaaaaaaaaaaaaa ejejejjejjejejej,y el fer y yo nos fuimus a un bar que ahi en sabugu donde ponen buena cervezuca EL CABEZON DE SABUGO y encima ye del sporting ,con una cervezuca y un pinchucu de arroz con calamares y con una chupa de friu y agua de bañanus pe los charcus defrente pa la gasolinera a lavar la bici y el paisanu,nuenu una paisana dixome la tu muller dexate entrar asina en casa,ilusa nun sabra que la mi muller nun me dexa ni entrar en casa jejejejejejejejejej,y con estu y casi 50 km pa casina habe si la doña dexame entrar jejejejejejj,POR CIERTU ALGUN TIEN UNA HABITACION PA DEXAME METEME AHINA EN LA CALLE FAI MUNCHU FRIU Y ELLA NUN QUIER DEXAME NI ASOMAME,DIZME QUE DUERMA CON LES BICISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS JEJJEJEJJEJEJJEJEJEEJE
Brother, no es que entrene a escondidas...que también es que no se que me pasa cuando hace frío y llueve que se me pegan las sábanas y cuando sonó el despertador lo apague y me dí la vuelta... después salí a dar una vueltuca a las antenas y suerte que me encontré con vosotros. Siento perderme la cervezuca pero como bien dices había riesgo de que me cayera la escoba encima sino llegaba a tiempo a casa.... otro día hay que acabar la ruta un poco antes o tomar la cervezuca a mitad de la ruta... que estoy perdiendo mi fama de Globero Cervezero. En cuanto a Enduraime, darme tiempo, ayer no por que llevaba la rígida y además hecha unos zorros, no gano para averias, rompí dos dientes del plato pequeñin y la máquina no hacía más que chupar cadena. Que dolor subir con plato mediano... no como el Fer que subía en plato mediano como si nada. No me enrrollo más, el próximo fin de semana más.
Yo me acabo de levantar, que ayer tuve una cena con ex-compañeros de trabajo... no se si habréis salido pero en media hora haré parte de la ruta que ha puesto minsaro...si puedo reengancharme, perfecto.... a ver si hoy puedo quedarme a la cerveza brrrr
Una cosa, esta ruta pasa por la Dupont... hace algo más de un mes tiré por ese camino, por que los madereros habían tirado la valla que tenían los de la Dupont y aunque se puede pasar te invitan a dar la vuelta muy amablemente.
Hola gente. Mañana vamos algunos pa Proaza a pasar un poco de frío la intención es bajar por Serandi la ruta todavía no ta muy clara. Luego miro el foro haber si se apunta alguien Saldremos a las7:30
l siento davizucu peru yo mañana nun puedo tar fuera tol dia y nun prepare el porta pal coche que lu tengu quitau,la proxima avisa un pocu primeru pa poder cangear bonos jejejejejejje,por ciertu hoy creu que la estufa mando porque pela mañana ,cuandu me taba cambiandu pusieron nel whassap que nun salia ni dios y entos retorne con la rubia que se teba de pm
algunos mañana tiraran pa con pantany en la rotonda de villalegre sobre les 9:00,yo nun lo tengo claru entobia,igual me faigu un singlel o tiro pa con ellus o quedome con la rubia nueva menti,jejejjejejejje,si algun tie n aluna otra que lu fale