Be xicots...ja esta la senda neta 100% i ciclable 100%... Ja queda menos... PD: Gracies Arnau per vindrer a voremos fer faena...istolas http://img848.imageshack.us/i/btt2011groc4.jpg/
Arnau la zona que baixa a la presa la hem fet este mati i molt xula, menuda curra seu pegat, sou uns maquines, enhorabona la gent ho pasara molt be..
Si que tenemos el perfil, pero la verdad no se donde lo guarde! A ver si Arnau aun lo tiene y lo cuelga!
Vols el 1 o el 11 que me perdut! jajaja La premarxa al final segurament es fara en dissabte, ja que dumenge es molt dificil organitzarla...els que em fet la marxa anem de cap...i pocs mes la saben exacta!
El perfil de toda la primera parte, faltan los ultimos 10 km, que son exactamente iguales que el año pasado. (Desde la bodega hasta la meta)
Bueno-Bueno... nos vais a tener contentos iremos a pasar el finde a Moraira. El viernes saldremos con la flaca desde Alzira a Moraira y el domingo nos subiremos a Xalo a hacer la Marxa y todos contentos nosotros y las mujeres más(todo el finde en la playa). Subiremos 2 o 3. Así por lo menos aprenderemos una Ruta para poder salir en verano con la BTT.
llavors al final es fa el dissabte a les 9 y mitja a la gasolinera???dic per que tinc d´avisar uns companys
siento tener que decir esto, pero lo del sábado no es posible para mi porque tengo un examen muy importante el l unes y no lo llevo muy bien así que a la pre-marcha no asistiré. Un saludo!!!!
hola gent! com ha anat la pre-marxa? molta gent? he vist els desnivells de la marxa i he fet una part i té molt bona pinta,el dilluns farem inscripcions. Ja hi han 200? ho pregunte per lo de la samarreta. Adéu i bona feina gent de Xaló