Poderíamos rematar as baixadas que deixamos a medias hai dúas semanas... Enviado desde mi K4000 Plus mediante Tapatalk
O venres festivo hai unha super qdd no Xiabre para "inaugurar" a tempada despois da limpeza dos tramos... Creo que irá xentes de toda Galiza e pode ser espectácular. Eu quedo coas ganas que toca aldea!!! Enviado desde mi K4000 Plus mediante Tapatalk
A min tamén me tocará ira o pobo. O do Xiabre tendremos que facelo outro finde Xaquin, hay komanches rabiosos por ir, así que organizaremos unha pronto.
a mi me toca matanza sabado y domingo por eso aprovecho el viernes jejejeje Enviado desde mi Redmi Note 7 Pro mediante Tapatalk
la iglesia para hacer santa marta??? o otro sitio?? Enviado desde mi Redmi Note 7 Pro mediante Tapatalk
Mañana el plan es salir a las 9 desde Santa marta. Probablemente vayamos hasta salceda donde haremos las dos bajadas típicas, y de vuelta a Santa marta, para hacer al menos una más. Si vemos que amenaza lluvia, nos quedaremos directamente en Santa marta para escapar si se pone a llover. Rock&Roll