Outro estupendo día de enduro por Ponteareas co monte no seu punto e moita peña e moi ambiente!!! Enviado dende o meu HT37Pro usando Tapatalk
Por iso cambiaron as nomad e a bronson!!! Para poder acoplarlles un motor!!!! Enviado dende o meu HT37Pro usando Tapatalk
Hay que esperar que se enfríe la demanda ya que saquen una versión en aluminio. Las de carbono tienen precios prohibitivos
Esta tarde que hace bueno alguno quiero salir a dar una vuelta?? Enviado desde mi Redmi Note 8 Pro mediante Tapatalk
Eu farei unha nocturna dende a fonte do poulo as 9:15 polo vixiador, normalmente facemos ruta e os tramos novos do vixiador e ap9 de volta. Final aprox. ao redor das 12:00 Enviado dende o meu HT37Pro usando Tapatalk
Creo que se me hace tarde, madrugo bastante que entro a las 6. Prefiero salir de tarde la verdad Enviado desde mi Redmi Note 8 Pro mediante Tapatalk
So é para quen lle encaixe... Non hai que dar explicacións. Eu preferiría sair pola tarde... Enviado dende o meu HT37Pro usando Tapatalk
É o DH que sae da cruz. Non o meteron no enduro do ano pasado. Agora está algo renovado e moi divertido ata o gran tobogán. Despois ten un tramo xc final bastante chulo tamén. Enviado dende o meu HT37Pro usando Tapatalk
La posición de la cámara, mucho mejor. Aún así, diría que pide levantar un pelín mas, pero si se queda así, tampoco está mal.
Y la salida del Tramo saldrá por los escalones o por el Sendero que encontraste tú...??? Anímate Suso,este Finde le damos duro... Saludos desde Redondeland.