Que tal unha nocturna este venres? A poder ser con picoteo-bocata incluído... Enviado dende o meu Aquaris U Lite usando Tapatalk
A que hora saes? Nos supoño que sairemos da fonte do Poulo . Enviado dende o meu Aquaris U Lite usando Tapatalk
Parece que as 9:30 na fonte do Poulo ten consenso. Se alguén ten que saír despois que avise para reenganchar... Enviado dende o meu Aquaris U Lite usando Tapatalk
¡¡Qué lástima que no pueda ir!! Me apetece un montón. Me quedó muy buen recuerdo de aquella nocturna que hicimos hasta Eiras hace ya un tiempo... Pero voy avisando, este último mes pude coger la bici con bastante regularidad y voy recuperando la forma. Así que en cuanto consiga un bono-bici me apunto a una salida con vosotros. ¡Un saludo y pasadlo bien!
Rutaza chula chula.Xa habia moito tempo que non facia unha nocturna longa con parada de rigor no "sanatorio".Ese bocata xamon asado deume vida!Pena que os sendeiros estén tan abandonados,terminei cos brazos e as pernas como se caese dentro da xaula dun león,pero valeu a pena!Boa ruta e mellor compañia! Hai que ir programando outra ehh... Enviado desde mi Redmi 4X mediante Tapatalk