Este finde vou probar unha aventura diferente a que me convidaron. Unha ruta de orientación de varias modalidades. Inda queda algunha praza vacante. Temos un equipo de tres pero pode ser aumentado ata cinco. Se a alguén lle pida a curiosidade hoxe a noite é a data límite.http://fegado.es/events/view/dgrv4up3q6bk/ Enviado dende o meu Aquaris U Lite usando Tapatalk
Somos 4 ó queda hoco para 1.Se alguén se anima quedan unhas horas... Enviado dende o meu Aquaris U Lite usando Tapatalk
E unha proba de equipos, o percorrido faise entre 3, 4 ou 5 participantes, con relevos entre marcha, Btt e kaiak... Buscar unhas balizas. Conséguense máis puntos canto máis balizas localicen... Pero o principal e a festa. Remate o mediodía de mariscada na adega. Enviado dende o meu Aquaris U Lite usando Tapatalk
Hoxe saímos a rodar dende a fonte do Poulo entre 4:30-5 Enviado desde mi Aquaris M5 mediante Tapatalk
Quedamos en pereiro y vamos viendo? No sé si alguien más se conectará al foro, ha estado todas la tarde sin funcionar...
Si Jorge nos diera un paseo por el Galleiro casi lo aceptaba. Damos un rato a ver, y si no pues en Pereiro
Yo mañana no dispongo de toda la mañana, con suerte saldré a cunetear unas horas... Otra vez será... Saludos.
Pues nada, otra vez será, a disfrutar cada uno como pueda. Jose, a las 9 en Pereiro, ok? Si se suma alguno más que lo haga saber.
A primera hora me cruce con José y Juan en Pereiro, yo iba con la de carretera aprovechando los últimos bonos del año e intentando sumar acumulado. Enviado desde mi MHA-L09 mediante Tapatalk
Intentando sumar dices, ya veo ya de 3.000 en 3.000. Yo también me los encontré en Monteferro Enviado desde mi Aquaris E5 mediante Tapatalk