Son totalmente distintas . A de corrubedo ten duas rutas unha larga (para os Armenteiras) ke se xunta con a corta (para resto ) O recorrido supoño ke duro como os outros anos tanto subindo como baixando.enduro ,enduro. Entra nos videos de Roque e busca os de corrubedo para facerte unha idea e o mellor e despois a comida de confraternidade. Si podes ver os videos bótalle un ollo ke vale mais unha imagen ke mil palabras. E a de Arcos supoño ke será parecida as anteriores nas baixadas muy chula e as subidas durillas. Muy divertida.. Ahora está na túa mán a decisión O ke si che podo decir e ke en Corrubedo e unha vez o ano e Arcos está aki o lado ,e como ir o xiabre está a un paso pero calquera das dúas estarán ben
una pena mi ciatica, dos fines sin salir y me da que me voy a perder un par de ellos mas ........ que ganas de pillar la bici tengo!!
Porque tengo que trabajar que si no me acercaba ................................ Ya contarás .............................
Da gusto ver como algunas marcas invierten en hacer equipos profesionales de competición ...............................