Pues yo estoy aqui, entre vivo y muerto tras haber finalizado mi primer duatlón de montaña ;-) Mira que cuesta correr...casi preferiría dos vueltas más de bici y que me quitaran esos 7.5 km a pie :mrgreen:
Vosotros como en esta vida no habeis probado otra cosa creeis que los caldeiros esos las specienoseque son la leche. Podres ilusos, vivireis siempre en la ignorancia. Xa veremos, xaveremos haber que fago, pero si finalmente aparezo sera para meterche o primer repaso e a primeira leccion do ano, jajajajaja. Falamos, e pon unhas fotiños de esa nova amiga. Eso es lo que te crees tu. Yo aunque me la regalen la vendo al momento solo para no aguantarte despues, jeje.
Otra vez sera y eso que me joroba perderme esta marcha porque para mi es una de las mejorcitas que hay hoy por hoy en Galicia.
Estas echo un **** machote Julk eres todo un campeon. Cada vez me sorprendes con una nueva y si mis rodillas me permitieran correr me hubiera gustado acompañarte a realizar uno, pero no se puede tener todo. En el siguiente ya los rillaras a todos.
Bos días a todos!!!!!!!! Parece que tivestes un fin de semana moi activo. O meu foi todo o contrario, polo menos no que respecta á bici. Con respecto ao famoso PEDIDO que está pendente, dicirvos que alguén suxeriu que se podiamos esperar algo e como ao parecer á ninguén lle urxía nada decidimos esperar. Agora xa hai xente preguntando por el e a ver se o facemos esta semana, polo tanto revisade o que pedistes cada un de vos e se queredes algo máis ou se queredes anular algo facedeo pronto. Esperamos a vosas rectificacións e o que non faga ningunha consideramos que quere o que ten sinalado. ¡¡¡¡¡¡Javi!!!!!!!! ¿Provaches o xoguete?
Máis que provalo mancheino un pouco que estaba demasiado impoluto. Aínda non podo facer moitos comentarios aparte de que vendo sillín phenom 143. Non soporto os sillíns abertos.
Falamos do tema, se queres. Será o sl, supoño... É que me cómpre un sillín para vender a miña Anthem :shock:
Todavía no he probado la bici en condiciones. Ahora estoy viendo cosas para tunearla un poco y ahí la probaré a fondo.