Hoy me levanté con mono de bici y sobre las 13:00 h., y sin comer, salí con la intención de darle leña al mono de 2 a 3 horitas. Empecé a enlazar caminos (por cierto, sin agua aparente pero bastante blandos) y sobre el Km. 45 parió la abuela, y nos trajo una descomunal pájara (tenía pinta de ser una pava o una ciegueña). Me tomé la mitad de una barrita y un poco de gel y a recuperar con tranquilidad. Lo racional sería retirarse para casita pero hay momentos en que se impone lo irracional. Me armé de paciencia y a esperar que el ritmo cambiara poco a poco y así sucedió hasta que por el Km. 72, justo en la cima de la subida de A Ribeira llegó el que faltaba, el Hombre del Mazo, y el mazo que traía era un martillo pilón que me dejó tiritando y yo sin nada que llevar a la boca y todavía faltaban sobre 10/12 Km. para llegar a casita. Ya me he alimentado adecuadamente pero la sensación que tengo es la de seguir en el mismo estado en que llegué, VACIO. Me quedan dos días para terminar las vacaciones y no hace falta que os diga a qué NO los voy a dedicar :alloreto:alloreto:alloreto Os dejo el perfil y una imagen de google.earth con el recorrido, por cierto, la mayor parte senderito guapo :cunaoo:cunaoo
Eu se o tempo acompaña ou me vou con vos ou vou facer a miña rutiña de Pambre que este ano aínda non lle tocou.
O tempo non acompaña.............. a de Pambre tamén haberá que facela, búscalle data e se veñen os vigueses podemos ir comer a Parada das Bestas :alloreto:alloreto:alloreto:alloreto:alloreto
Que tal o día 12(festivo) e rematámola na feira da agolada con un bon pulpiño.... veñan vigueses ou non. Xa sabedes que sempre sodes ben recibidos jajaj... Tamén hai cama libre por se algún quere vir o día anterior.
Pois non me decatara de que o 12 é a feira en Agolada............... a min paréceme unha boa idea o problema van ser as duchas, sobre todo se continúa chovendo e están os camiños encharcados..... se están secos non hai problema........... Perlenbacher!!!!!!!!!!!! ¿Ti que opinas? ¿O 12 estás libre?
Non hai moito, nonnnnnnnnnn................... había que aproveitar o día que agora ata a próxima semana igual chove seguido e ti non vas ter ese problema en Ibiza.....
Pois perfecto!!! Sr. Reboredo, usté tamén se me anima ou non? Mira que tes que preparar a ruta de Salceda para mallar a Pampín...
Eu apuntabame pero este fin de semana teño o concurso dos cas no Lalín Arena é o luns si non vou mañan, teño que levar a Delfín a facer a PRG-98 os Caños do Sil :rasta:rasta
Si alguien sabe de una cinta de correr sobre 100 euros mas o menos que me avise, el estado da igual ya que es para mis perros ( eso sí, que funcione ). :taz :taz :taz
Pero estamos a falar do martes día 12. E Juli, xa sabes que eres ben recibido na agolada se non cas a Ibiza. De todas formas tamén podes vir andar aquí e tiro eu para Ibiza jaja...
Pois mirao ben que eu tampouto teño problema en ir a Ibiza no teu lugar e para convencerte de que non vaias vou che deixar unha mostra de como están os sendeiros na comarca de Deza, na que de momento non se nota moito a entrada do outono, e na da Ulloa seguro que non se diferencian moito. Así tamén entenderás o porqué se me foi o sentidiño o luns........... (algunhas sairon mal por falta de luz e pasei de revisalas)............ Isto non o vas atopar en Ibiza :bye:bye:bye:bye http://picasaweb.google.es/Jose.Merchi/20101004PenaDeFranciaZobra#