Hola toni, si teniu track de eixes rutes, pasameles perque hem fet alguna cosa però no sabem noms. Serrillars es la montanya que hi ha propet de la font de la mata? gracies.
HOla, No tinc ací el track del Serrillars, és la que fem anant des de gata pel barranc de senitja i tornant per la muntanya que hi ha al costat dret de l'autopista mirant de benissa a gata. http://2.bp.blogspot.com/-8lHJlJ-6D_E/UBFtc4FU1QI/AAAAAAAAAUQ/BycZ5SisITs/s1600/serrilars.jpg la del tossal de jacinta no tinc tampoc el trck, és igual al principi però desprès anem a senija, pujem la creu, desprès un poc més de pujada i per últim una llarga baixada de vertigen, que quedaria pel costat esquerre de l'autopista mirant des de benissa cap a gata.
HOla, No tinc ací el track del Serrillars, és la que fem anant des de gata pel barranc de senitja i tornant per la muntanya que hi ha al costat dret de l'autopista mirant de benissa a gata. la del tossal de jacinta no tinc tampoc el trck, és igual al principi però desprès anem a senija, pujem la creu, desprès un poc més de pujada i per últim una llarga baixada de vertigen, que quedaria pel costat esquerre de l'autopista mirant des de benissa cap a gata.
Nando yo tengo ganas pero creo que voy a pasar, en estas fechas hace mucho frio ahi arriba y cuando cojamos el remonte con los camiones nos vamos a helar. Por mi parte lo aplazo para mas adelante con mejor temperatura
Xicos, nos vamos a gata este domino y que lagente de alli nos enseñe su terreno? Ami me parece bien ya que la ruta por lliber no se puede hacer. Quien se apunta?????
Va! Vamos haver si hacemos una lista para el domingo por el terme de gatA Pd. HAY QUE IR PENSANDO EN IR A SERRA que os estais acomodando, o tal vez sea que teneis miedo......
Yo quiero ir a Gata y propongo salir a las 7:30 para poder estar alli a las ocho. No ire a la fenasosa.
Si el tiempo lo permite, (que no esta del todo claro), contad también con migo.:aplauso3:aplauso3:aplauso3:aplauso3:aplauso3:aplauso3:aplauso3:aplauso3:biker:biker:biker:biker:biker:biker:biker:biker:biker:biker:biker:biker:biker