i despres dius de talon, tú si que gastes la carretera de ebo. Si teniu igual, la de jesus pobre espereu-me que hi han coses noves per a fer propet d-alli. El dissapte vull anar a vorer el riu de gata i la senda dels bous. Si a algu li apetix que m'ho diga. Serà per la vespra. Poqueta cosa i prompte a casa.
Si no pasa res el dissapte anire en tu ja nem parlant. Feu lo de jesus pobre un atre finde en les coses noves que diu magre que jo este segurament no ixire.
Posible salida para el domingo 16 de junio, por tierras valencianas antes de la calor del verano: senda maria y monduber a xeresa. Deixem furgo en barx y cotxe en xeresa. Que os parece? Va que luego hara demasiado calor. Id opinando
Proximo domingo iremos a la fenasosa ha hacer dh, si le interesa a alguien que avise lo antes posible ya que hay que reservar
No jodas!!! Jo treballe el 16..... Es pot aplasar???? Sino no pasa res estic preparant una pel monduver...........
CLARO QUE SE PUEDE APLAZAR, YA QUE VAMOS A TU TERRENO NOS ESPERAMOS. MIRA SI PUEDE SER PARA EL DIA 23 DE JUNIO. HABLA CON CARLES Y PREPARAIS LA RUTA JUNTOS YA QUE CONOCEIS EL TERRENO HAVER QUE TAL SALE.
ESTE DOMINGO NO VOY, SALDRE EL SABADO POR LA TARDE. SI ALGUIEN QUIERE VENIR QUE ME LO DIGA. VAMOS A HACER ZONAS NUEVAS DE GATA, LAS CABRAS DICEN QUE ESTA MUY BIEN POR DONDE VAMOS A PASAR
esta sería la idea per este dissapte: http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1469797 no feu cas del temps, ixiriem des de jesuspobre.
Ui seu perdut una senda espectacular, la senda "osborne" molt empina i rapida que te cagas, ara falta tornar. I el tramo final en 4 bots a tota velocitat meleca