El magre ve, ma portat la bici ara i dema tenim que pasar per ell al verger. Va manel menos cuento i vine. Anem en la meua furgo, a les 7:30 del mati al poligono pa carregar. Camacho tambe ve ma dit.
Mel kiko, ara a vore quan tinc un rato i penge els meus. Xiquets men vag al metge a q en miren el tobillo q te mala pinta
[video=youtube_share;C4dpyS6Ak3g]http://youtu.be/C4dpyS6Ak3g[/video] como va el tobillo miolar? espero que no sea muy grave.
A dia de ui tinc un morat negre al cul, al llom i al hombro, un esguinse de grado1 al tobillo i el colse cremat. Pr el dia brutal en gana de tornar a ixir. Mos vorem el dia 25 que antes no puc. Pronte pujare els videos en les bacaes de manel jaja. Juanvi.... exe tapo....
Manel, tindrás que explicarme com ho vas fer perque hem pense que apostes no t'ix, jeje. Al final si que puc ixir este diumentje, molaria fer la de Barch, ja me digueu algo.
Val, tens raó, seria una llástima que no la catares, la deixem pal 25 ---------- Mensaje añadido a las 12:29 ---------- El anterior mensaje fue a las 12:28 ---------- y ves preparante que en Abril anirem a banyeres a la fenasosa y la scott no pot faltar, ahi te la disfrutaras de veritat...
Persupost que no falle!! Ara es que venen falles i la dona i la xiqueta ixen i tinc atropell. Pero a abril grarrote